CIVILDIÉTA.HU

A civildiéta a civilizációs betegségek megelőzésében és gyógyításában segít. A diétáról részletes szakmai tanácsadást kaphat a magánrendelésen.

Hatékony a következő betegségcsoportokban:

• gasztroenetrológia: irritábilis bél szindróma (IBS), colitis ulcerosa, Crohn-betegség, reflux-betegség, székrekedés, aranyér,

• csecsemőkori hasfájás, colica esetén

• allergiás betegségek: szénanátha, szemviszketés, ekcéma, atopias dermatitis, asztma,

• fül-orr-gégészet: tonsilla gyulladást okozó Streptococcus pyogenes fertőzésben (idült vagy visszatérő torokfájás, arcüreggyulladás, elhúzódó orrváladékozás, elhúzódó nappali köhécselés, ismétlődő középfülgyulladás), ismeretlen eredetű fülzúgás,

• bőrgyógyászat: idült tonsilla gyulladással kapcsolódó bőrbetegségekben (psoriasis, vitiligo, foltos hajhullás)

• reumatológia: ízületi fájdalommal járó autoimmun kórképekben (sacroileitis, rheumás arthritis, sokizületi gyulladás, monoarthritis)

• esszenciális magas-vérnyomás betegségben,

• érelmeszesedés, magas koleszterinszint,

• kardiológia: szapora szívműködés, ismeretlen eredetű szívritmuszavar,

• pszichiatria: szorongás, depresszió,

• gyermek pszichiátria: kisgyermekek hirtelen kezdődő viselkedészavara (PANDAS szindróma), hiperaktív viselkedészavar (ADHD), autizmus enyhe eseteiben,

• endokrinológia: pajzsmirigy alul- és túlműködés (Hashimoto thyreoiditis), inzulinrezisztencia, nem izulindependens diabetes, elhízás, túlsúly,

• nőgyógyászat: endometriózis, fájdalmas menstruáció, meddőség, rendszertelen havi vérzés.